پیوند ها
آشنایی با روشهای خاص برای شناخت هر چه بهتر یک برند به توسعه و رشد آن کمک زیادی میکند.
اگر برند شما یک شخصیت خیالی بود، چه خصوصیت شخصیتی از خود نشان میداد؟ اگر بخواهید برای تشکیلات خود، کارمند جدید استخدام کنید، باید این افراد را بشناسید. شما باید از نقاط قوت و ضعف آنها مطلع باشید و بدانید این افراد چگونه با اعضای تیم شما کار میکنند و البته باید بدانید برای شما چگونه کار خواهند کرد.
شما بدون شناختن یک فرد، او را وارد تیم خود نمیکنید. با این حال بسیاری از کارآفرینان و بازاریابان، هیچوقت برای شناختن تشکیلات خود و در کل برای شناخت برندشان زحمتی متحمل نمیشوند.
البته واضح است که شما باید نماد خود را بهخوبی بشناسید و بدانید که میخواهید چه نوع تشکیلاتی داشته باشید. اما پرسش این است که شما واقعا چقدر برند خود را میشناسید؟
برند شما همانند خورشیدی است که بر منظومهی پیشرفت کاری شما سیطره دارد. تمام اقدامات بازاریابی شما بر اساس این هویت بنیادی پایهریزی میشود. مدیریت منابع انسانی و استخدامهای شما نیز به برندتان بستگی خواهد داشت.
حتی پیشرفت آینده کاری شما بسته به وظیفه و چشماندازتان، مطابق با استانداردهای این برند تعیین شده است. اگر با این علامتها آشنایی ندارید یا هیچوقت از آنها استفاده نکردهاید، نمیتوانید این وظایف را به کار ببندید.
اولین مرحله، شناخت مخاطب است چون مخاطب، برند شما را ارزشگذاری میکند. اگر این افراد را نشناسید یا برای تأمین کردن آنها استراتژی نداشته باشید، زحماتتان بینتیجه میماند.
مخاطبان شما مانند پیشگامان و حامیان برند شما، باید بدانند برند شما دقیقا چیست و به چه شکلی عمل میکند. مثلا پرسشی که میتواند پیش آید، این است که آیا مخاطب هدف شما، افراد جوان و جسور هستند؟ پس برند شما هم باید برای خواست آنها جسورانه باشد. آیا مخاطب هدف شما افراد مسنتر و به دنبال امنیت هستند؟ پس در این صورت برند شما باید دارای تخصص و اطمینان باشد. کدامیک از موارد یادشده طبق تحقیقات بازاریابی شما از طریق تاکتیکهای اولیه مانند نظرسنجی یا همچنین از طریق منابع دست دومی مثل ادارهی آمار، قابل اجرا هستند؟
شما برای پیشرفت بیشتر نیاز به شناخت رقیب خود دارید. مخاطب شما مثل یک ورودی مستقیم عمل میکند؛ باید برندی ایجاد کنید که آنها را تأمین کند. اما رقیب شما مثل یک قالبگر یا شکلدهنده عمل میکند؛ نکته کلیدی در این است که بفهمید رقبای شما، برندهای خودشان را به چه شکلی توسعه میدهند و پس از آن راهی برای الهام گرفتن از آنها و متمایز ساختن کار خود پیدا کنید. برند شما باید در بازار منحصربهفرد باشد، وگرنه در بازار دوام نمیآورید. از سویی برند شما باید نماینده و درخور پیشهی شما باشد.
اگر کارآفرین، مدیر بازاریابی یا مشخصکنندهی برند خود هستید، باید اندکی هم در مورد خودتان بدانید. شما علاوه بر داشتن فرصت توسعهی برند شخصی خود برای پیشرفت شرکت، میتوانید قسمتی از خصوصیات شخصیتی خود را نیز با برند بیامیزید. با این روش، برند شما شخصیتر و پویاتر و البته معتبرتر جلوه میکند.
شرح وظیفه و چشمانداز شما نیز در کل باید برگرفته و بیانکنندهی برند شما باشد؛ وظیفهی شما در واقع ارائهی توضیحی دربارهی چرایی وجود کسبوکار شما خواهد بود. پرسش این است که میخواهید با این کسبوکار چه چیزی به دست بیاورید؟ این در حالی است که چشمانداز شما دربردارندهی طرح مشخصتر دیدگاه شما از توسعهی تشکیلات است و پرسش اصلی در مورد آن به این صورت مطرح میشود که ۵ سال بعد در چه نقطهای خواهید بود. استراتژیهای بازاریابی و پیامهای شما با شناخت این اصول، موقعیت باثباتی پیدا میکنند.
شما باید درکی اصولی از فرهنگ شرکتی که میخواهید ایجاد کنید، داشته باشید. برند شما به منزلهی نشانهی هویتی مهمی برای مخاطب خارجی (یعنی مشتریان هدفتان) محسوب میشود. البته برای اعضای تیم خودتان هم مهم است.
قصد دارید چه نوع محیط کاری ایجاد کنید؟ به افراد مقابل خود به چه نحوی احساس راحتی میدهید؟ تعامل افراد شما با یکدیگر چگونه است؟
توصیف این ویژگیها در یک فضای محدود یا روی کاغذ، در زمان اعمال استراتژی بسیار مشکل است. در عوض شرکت در این تمرینها برای آشنایی بیشتر با برند خودتان مفید خواهد بود.
اول از همه، برند خود را بهعنوان یک شخصیت تخیلی تصور کنید، چرا که واگذار کردن خصوصیات شخصیتی به یک شخص آسانتر از یک ماهیت تجاری است. این شخص چه شکلی است؟ چه رفتاری دارد؟ ایجاد یک شخصیت بهعنوان وزنهی تعادل برای مشتریان هدف متوسط خود نیز مؤثر است.
در مرحلهی بعدی روی جدا کردن متغیرهایی کار کنید که شما را از رقیبتان متمایز میکنند. به یک پیام ساده فکر کنید و تصور کنید که برند شما به چه شکلی میتواند این پیام را بهنوعی متفاوت با برندهای دیگر بیان کند.
میتوانید «معیارهای» فرهنگی یا قابلیتها و امکاناتی خلق کنید که بهطور مختصر بیان کنند برند شما نشاندهنده چه چیزی است؟ مثلا اگر یک قصر بادی روبروی محل کار شما باشد، نشان میدهد شما برای تفریح کردن ارزش قائل هستید. وقتی برند کاری خود را در اولویت میگذارید و در جریان ارزش اثر قرار میگیرید، وظایف اصلی را که متضمن موفقیت تشکیلات شما هستند، بهتر انجام میدهید.
فقط این مسئله نیست، شما در چارچوب کلی فرهنگ شرکت خود بهعنوان فردی منسجمتر شناخته میشوید و کار، ارزشها و اقدامات خود را به یک محیط تجمعی و سازگار عرضه میکنید که این امر نیز اهمیت و تأثیر هر چیزی را در طول زمان بیشتر میکند.
برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...
جزوه ۱۰۳ صفحه ای تایپ شده دینامیک سازه ها دکتر فیوض (دانشگاه خلیج فارس بوشهر) ... ...
دانلود جزوه ماشین آلات دانشگاه یاسوج ( دکتر مسعود رابطی مقدم ) ... ...
خاک های رمبنده و روش های اصلاح آن ها ... ...
51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجیهای دستگاه سانتریفیوژ منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...
جزوه دستنویس تحلیل سازه (مدرس امید رسولی) ... ...
جزوه ترمودینامیک پیشرفتهدکتر میرجلیلی ... ...
جزوه آزمایشگاه بتن به همراه آشنایی با روش های گزارش نویسی و طرح اختلاط با مثال(مهندس اصغر قلی زاده) ... ...
جزوه آموزشی برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات ... ...
جزوه + اسلایدهای تحلیل سازه 2 برای دانلود دانشگاه: صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) استاد: دکتر مهدی بنازاده فرمت: PDF پی دی اف - PPTX پاورپوینت نوع: تایپ شده کیفیت: بسیار عالی رشته: مهندسی عمران حجم: 105 مگابایت دانلود نمونه ... ...
جزوه بسیار خوب و کامل بتن جهت آمادگی آزمون محاسبات عمران بر اساس آخرین ویرایش از خرید خود پشیمان نخواهید شد. ... ...
در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بکهو لودر در31 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و شکل های مربوطه طبق مندرجات زیر ارایه شده است: 1- تعریف بکهو لودر 2- تصویر به همراه مشخصات دستگاه 3- افزایش کارآیی و قابلیت این دستگاه : 4- بخش های تشکیل ... ...
محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها تئوری: مایعها و محلولها مانند گاز ها به هنگام جاری شدن مقاومتی از خود نشان می دهند که تحت عنوان ویسکوزیته با نا روانی مطاله می شود. برای محابه ویسکوزیته می توان از وسیله ای به نام کاپیلار استفاده کرد. برای محسبه ویسکوزیته آب ، ابتدا ... ...
دانلود جزوه اصول محاسبات مهندسی شیمی استاد مظفریان ... ...
مقدمه فصل اول : « مقدمه اي بر سيستم هاي كنترل » کنترل و اتوماسیون انواع فرایندهای صنعتی استراتژی کنترل انواع کنترلرها سیر تکاملی کنترل کننده ها فصل دوم : « انتقال اطلاعات در صنعت » معماری شبکه استانداردهای معروف لایه فیزیکی شبکه های صنعتی معرفی واسط های ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : powerpoint (.ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 53 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (.ppt) : معماری مدرن متاخر www.parsdigishop.ir 1 دوره معماری مدرن متاخر را می توان از بعد از ... ...
جزوه عالی اجزا محدود (المان محدود) آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر خویی فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی هر نوع سیستم و دستگاه کیفیت: بسیار عالی تعداد صفحات: 212 رشته: مهندسی عمران حجم: 58.6 مگابایت دانلود نمونه ... ...
قسمت هایی از محتوا و فهرست برای تخفیف در خرید این فایل کلیک کنید برای تخفیف در خرید این فایل کلیک کنید پاورپوینت معماری روم56 اسلاید... قصر بزرگ بیزانس نمونه ای از معماری دوره بیزانس نمونه هایی از نحوه مسقف کردن بناهای بیزانس موزائیک کاری: کلیسای ایاصوفیه: پلانهای ... ...
برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت ابنیه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک کلیه ضرایب فهرست ... ...
جزوه دستنویس ترمودینامیک 1 دکتر نعمتی ... ...