۱۶ مکان دیدنی کمتر شناخته شده آلمان


۱۶ مکان دیدنی کمتر شناخته شده آلمان

۱- اکسترین‌شتاینExternstein

آلمان به خاطر مناظر بی‌نظیری که در رشته کوه‌های آلپ وجود دارد در دنیا شناخته شده است. ولی کوه‌های آلپ فقط جزو این مناظر شگفت‌انگیز نیستند. Externsteine در جنگل Teutoburg که در ایالت «نوردراین- وستفالن» (Nordrhein-westfalen) واقع شده است یکی از خیره کننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری آلمان است.

المان

 

۲- دریاچهobersee

المان

حتی در منطقه‌های مشهوری که در مجاورت آلپ و در جنوب آلمان که گردشگران بسیاری را هر ساله به سمت خود می‌کشد مناطق کمتر شناخته شده بسیاری وجود دارند که ارزش کلی جستجو را دارند. یکی از این جاذبه‌های متروک دریاچه obersee در ایالت «باواریا» (Bavaria) است. شما می‌توانید این دریاچه را در پارک ملی Berchtesgaden در نزدیکی مرز اتریش پیدا کنید. این دریاچه به خاطر آب بسیار زلال و شفافی که دارد و منعکس کننده تصویر کوه‌های اطراف در خود می‌باشد و از این جهت شهرت دارد.

۳- منطقه کوهستانی Garmisch-Partenkirchen

المان

آلمان با مناظر طبیعی بسیار، همچون رودخانه‌ها، جنگل‌ها، کوه‌ها و حتی قلعه‌های قرون وسطی تجربه‌ای بی‌نظیر برای عاشقان پیاده‌روی در دل طبیعت خواهد بود. یکی از این مناطق طبیعی شگفت‌انگیز منطقه کوهستانی گارمیش- پارتنکیوشن در ایالت باواریا است که در واقع یک پیست اسکی نیز می‌باشد.

 

۴- دهکده Meersburg

المان

دهکده «میرز بورگ» (Meersburg) در ایالت «بادن- وورتمبرگ» (Baden-Wuttemberg) یکی از دهکده‌های زیبا و عجیب است که قدمت آن به قرون وسطی باز می‌گردد. این دهکده علاوه بر اینکه در نزدیکی دریاچه‌ای واقع شده است، در مجاورت مرز فرانسه است که گزینه خوبی برای گشت و گذار کسانی که قصد اروپاگردی را دارند محسوب می‌شود.

۵- چشمه Blautopf

المان

اگرچه آلمان سواحل زیادی برای تفریحات آبی ندارد ولی دریاچه‌ها و چشمه‌های بسیار زیبایی در دل طبیعت چشم‌نواز خود جای داده است. یکی از زیباترین چشمه‌های طبیعی آلمان که به خاطر آبی بودن آب آن شهرت دارد چشمه Blautopf در شهر «بلوابویرن» (Blaubeuren) در ایالت بادن- وورتمبرگ در جنوب آلمان است. این چشمه با طبیعت جنگلی اطراف آن در تمام فصول منظره‌ای بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را به نظاره گردشگران می‌گذارد.

۶- کاخ Lindefhor

المان

اگرچه قصر «نوی شوان شتاین» (Neuschwanstein) در آلمان برای بسیاری از گردشگران شناخته شده است و یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری آلمان محسوب می‌شود ولی کاخ‌های زیبای دیگری نیز در آلمان هست که عده کمتری از گردشگران از وجود آنها مطلع هستند. یکی از این کاخ‌های زیبا، کاخ Linderhof است که در واقع اقامتگاه تابستانی شاه لودویگ دوم بوده است. باغ بسیار زیبا به همراه مجسمه‌هایی به سبک رومی که در این محوطه وجود دارند باعث شده است تا این کاخ ارزش بازدید و گشت و گذار را داشته باشد.

۷- بقایای کاخ Burg Neuleiningen

المان

در جنوب غربی آلمان خرابه¬هایی به جا مانده از کاخ Burg Neuleiningen وجود دارد که به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید. این بنادر در سال ۱۶۹۰ در جنگ بین آلمان و فرانسه تخریب شد.

۸- شهر Rothenburg

المان

برای آنهایی که علاقه‌مند به یک شهر قدیمی افسانه‌ای با زیبایی‌های بی‌نظیر هستند، شهر رتنبورگ اب در تاویر (Rothenburg ob der Tauber) در ایالت بایرن یکی از آن شهرها است.

شهری با خانه‌های چوبی که با سقفهای ۳ گوش معماری خاصی را به نمایش می‌گذارند. خیابان‌های سنگ فرش شده با ساختمان‌های تاریخی نظیر برجهای قدیمی، دروازه‌ها و کلیسای سنت جاکوب از دیدنی‌های این شهر افسانه‌ای است. بهترین زمان بازدید از این شهر در زمانکریسمس است که شهر پوشیده از برف سفید است و با تزئینهای خاص زمان کریسمس شهر حال و هوای خاص و نمای بسیار زیبایی دارد و گردشگران بسیاری را میزبانی می‌کند.

۹- دریاچه Schrecksee

المان

دریاچه Schrechsee که در کوه‌های آلپ واقع شده است با محیطی بسیار بکر و طبیعت چشم‌نواز یکی از زیباترین مناطق طبیعی آلمان است. این دریاچه در نزدیکی شهر «باد هیندلانگ» (Bad Hindelang) واقع شده است.

۱۰- پارک Kromlau

المان

یکی دیگر از مناطق دیدنی آلمان پارک Kromlau است که در واقع بزرگترین پارک گل صدتومنی (نام نوعی گل) در این کشور است و علاوه بر آن یک بنای طاقی مانند به نام Rakotzbucke در آنجا وجود دارد که انعکاس تصویر آن در آب تصویر یک دایره کامل را خلق می‌کند. این پارک در منطقه Gorlitz و در نزدیکی مرز لهستان در شرق آلمان واقع شده است. پارک ورودی نداشته و بدون هزینه می‌توانید از این طبیعت زیبا و بنای منحصر‌به‌فرد دیدن کنید.

۱۱- پل Basteibrucke

المان

پل Basteibrucke که در نزدیکی مرز آلمان- جمهوری چک واقع شده است یک پل ماسه سنگی است که در سال ۱۸۵۱ به طول ۱۹۴ متر بر روی رودخانه Elbee ساخته شده است و ظاهری فریبنده و زیبایی دارد.

۱۲- شهر Cochem

المان

شهر کوچک «کوشم» (Cochem) در ایالات «راینلند- فالتز» (Rhineland-Palatinate) با سبک معماری رومی، سلتی و با داشتن ساختمانهای قدیمی بسیار زیبا و همچنین قصر سلطنتی کوشم که بر روی تپه‌ی مشرف به شهر واقع شده است محل بسیار زیبایی برای گشت و گذار می‌باشد. منظره شهر از روی قایق‌های گردشگری که در رودخانه Moselle حرکت می‌کنند بسیار چشم‌نواز و فریبنده است. همچنین وجود خانه‌های رنگی سبب شده است که شهر جلوه خاصی را به نمایش بگذارد.

۱۳- قلعه لیختن اشتاین

المان

قلعه «لیختن اشتاین» (Licktenstein) که در استان بادن- دورتمبرگ و بر روی صخره «هنو» (Honau) قرار دارد یکی از زیباترین بناهای تاریخی آلمان است. این قلعه که به سبک گوتیک در سال ۱۸۴۰۰ ساخته شده است توسط یک پل که در مقابل درب ورودی قرار دارد قابل دسترسی است. این قلعه سنگی با شکل معماری خاص خود به طور یقین یکی از منحصر به فردترین و خاطره انگیزترین مکان‌های دیدنی موجود در آلمان است.

۱۴- قلعه Warnigerode

المان

قلعه «ورینگه روده» (Warnigerode) در ایالت «زاکسن-آنهالت» (Saxony-Anhalt) یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری آلمان است. جالب است بدانید، این بنا که شباهت بسیاری به کاخ «نوی شوان شتاین» (Neuschwantstein) دارد بسیار زودتر از آن ساخته شده است. در واقع این قلعه در اواخر ۱۲۱۳میلادی احداث شده است. در ۱۷۱۰ به دستور کنت کریستیان ارنست که بیش از ۶۰ سال بر آن منطقه حکومت می‌کرد به سبک باروک بازسازی شده است. این بنا یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری ورنیگه روده است.

۱۵- شهر Lindau

المان

شهر «لینداد» (Lindau) که در جزیره‌ای واقع در دریاچه Constance در استان باواریا است قدمتش به قرن ۱۲ بر‌می‌گردد. مناظر طبیعی بسیار زیبای این منطقه سبب شده که این شهر هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود بکشاند. بهترین زمان بازدید از این شهر در زمان کریسمس است که دریاچه یخ زده است و کوه‌ها پوشیده از برف است و شهر با چراغ‌های کریسمس خودنمایی می‌کنند.

۱۶- جنگل سیاه

المان

جنگل سیاه که در جنوب آلمان در شهر «تونتناو» (Todtnau) در ایالت بادن- وورتمبرگ و در نزدیکی مرز آلمان- فرانسه واقع شده است یکی از شناخته شده‌ترین جنگل‌های آلمان برای گردشگران است. طبیعت مسحور کننده این جنگل تجربه‌ای فراموش ناشدنی از گشت‌‌و‌گذار در دل طبیعت را برای گردشگران خود به ارمغان می‌آورد.

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 999

برچسب های مهم

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

ارائه (پاورپوینتی) با موضوع سانتریفیوژ آزمایشگاه خاک

ارائه (پاورپوینتی) با موضوع سانتریفیوژ آزمایشگاه خاک

51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجی‌های دستگاه سانتریفیوژ   منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...

دانلود جزوه آزمایشگاه بتن

جزوه آزمایشگاه بتن به همراه آشنایی با روش های گزارش نویسی و طرح اختلاط با مثال(مهندس اصغر قلی زاده) ... ...

دانلود جزوه icdl

جزوه 50 صفحه ای کامپیوتر ویژه آزمونهای استخدامی ... ...

دانلود تحقیق توان و جذر

دانلود تحقیق توان و جذر

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (توان و جذر) را تهیه فرمایید. قسمتی از متن :   ‏توان و جذر ‏توان ‏توان‏ عملگری در ریاضی است که به صورت an ‏نوشته می‌شود، به a ‏پایه‏، و به n ‏هم ‏توان‏ یا ‏نما‏ یا ‏قوه‏ می‌گویند. وقتی n ‏عددی صحیح ‏باشد، پایه، n ... ...

دانلود جزوه تحلیل سازه 2 دانشگاه امیرکبیر استاد بنازاده

دانلود جزوه تحلیل سازه 2 دانشگاه امیرکبیر استاد بنازاده

جزوه + اسلایدهای تحلیل سازه 2 برای دانلود دانشگاه: صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) استاد: دکتر مهدی بنازاده فرمت: PDF پی دی اف - PPTX پاورپوینت نوع: تایپ شده کیفیت: بسیار عالی رشته: مهندسی عمران حجم: 105 مگابایت دانلود نمونه ... ...

گزارش کار محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها

گزارش کار محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها

محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها   تئوری: مایعها و محلولها مانند گاز ها به هنگام جاری شدن مقاومتی از خود نشان می دهند که تحت عنوان ویسکوزیته با نا روانی مطاله می شود. برای محابه ویسکوزیته می توان از وسیله ای به نام کاپیلار استفاده کرد. برای محسبه ویسکوزیته آب ، ابتدا ... ...

جزوه کنترل خطی کنکوری استاد شیرین آبادی (طراح سوالات کنکور)

جزوه کنترل خطی کنکوری استاد شیرین آبادی (طراح سوالات کنکور)

جزوه کنترل خطی کنکوری استاد شیرین آبادی (طراح سوالات کنکور)   ... ...

تقویم اکسل سال 1403

تقویم اکسل سال 1403

تقویم اکسل سال 1403 دارای ستون های با قابلیت سرچ و دسته بندی: -یادآوری -پیگیری امور و کارهای شخصی -انبارداری -حسابداری -کنترل پروژه و فعالیتها - مناسب جهت کنترل امور روزانه و برنامه ریزی هفتگی و ماهانه -اعلام ایام تعطیلی و کلیه مناسبت ها -دارای سربرگ فریز شده به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات برقی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات برقی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات برقی سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک کلیه ضرایب فهرست ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات مکانیکی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات مکانیکی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات مکانیکی سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک کلیه ضرایب ... ...

دانلود تحقیق در مورد معماری مدرن متاخر

دانلود تحقیق در مورد معماری مدرن متاخر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل :  powerpoint (.ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 53 اسلاید  قسمتی از متن powerpoint (.ppt) :    معماری مدرن متاخر www.parsdigishop.ir 1 دوره معماری مدرن متاخر را می توان از بعد از ... ...

توربو-شارژ

فرمت فایل: ورد - Word   کتاب سبز - قابل ویرایش )    تعداد صفحه : 13پر خورانی ( توربو شارژ) توضیح : دستگاه توربو شارژ (دستگاه پرخورانی توربینی ) ، توربینی است که با گاز اگزوز به حرکت در می آید و پروانه یک کمپرسور گریز از مرکز را به حرکت در می آورد . کمپرسور غالباً بین ... ...

دانلود جزوه اجزا محدود دانشگاه شریف استاد خویی

دانلود جزوه اجزا محدود دانشگاه شریف استاد خویی

جزوه عالی اجزا محدود (المان محدود) آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر خویی فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی هر نوع سیستم و دستگاه کیفیت: بسیار عالی تعداد صفحات: 212 رشته: مهندسی عمران حجم: 58.6 مگابایت دانلود نمونه ... ...

پاورپوینت معماری روم و معماری بیزانس ( روم شرقی ) در 56 اسلاید

پاورپوینت معماری روم و معماری بیزانس ( روم شرقی ) در 56 اسلاید

قسمت هایی از محتوا و فهرست پاورپوینت معماری روم56 اسلاید... قصر بزرگ بیزانس نمونه ای از معماری دوره بیزانس نمونه هایی از نحوه مسقف کردن بناهای بیزانس موزائیک کاری: کلیسای ایاصوفیه: پلانهای مرکزی پلان باسیلیکایی: پیشینه تاریخی معماری بیزانس (روم شرقی) St.Peter’s ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت ابنیه سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت ابنیه سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت ابنیه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک کلیه ضرایب فهرست ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما